23 December!!

2008-12-23 @ 10:02:38<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Tänk att det redan är julafton i morgon. Jisses. I går bakade vi lite julgodis, jag Theres, Dennis och Mattias. Det mesta behåller vi här hemma men lite (marsipanen) tar vi med oss till Annica i morgon..
Jag är SÅ trött! jag kunde verkligen inte sova inatt. Och idag måste jag vara uppe så jag kan sova inatt. Huja... inget kul alls jag är trött som en gris men det släpper väl. :P Ska antagligen hem till mamma idag på en minijul eftersom Steffo och Basti inte firar jul med oss utan är hemma hos sin mamma.
Jaja nu ska jag gå å sy lite på min klänning tänkte jag :P Här har ni lite julgodis vi bakade ;) (Sandr avar MYCKET bättre än mig på å få på kakao på tryffeln! HAHA)



Vi hälsar er en god jul om vi inte hinner blogga innan dess ;)

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Nej verkligen inte =) Skönt att han börjar bli bättre i tassen iaf, så hoppas jag han slipper nåt sånt här i fortsättningen=)



GODJUL=)

2008-12-23 @ 10:19:55
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja det är ska bli så kul att få nått EGET. Ja precis man får verkligen tillbaka dom pengarna sen när man i framtiden säljer den :)



Ååh så gott godis ni ser ut att ha bakat =D

Kramar

2008-12-23 @ 11:58:36
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

God Jul önskar vi i familjen Zetterblad-Vikström!

2008-12-24 @ 13:19:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0