27 December

2008-12-27 @ 18:15:00<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har inte alls haft tid till att blogga över huvud taget! Den 23 åkte vi till mamma på en mini-jul eftrsom hennes gubbes barn inte firade jul med oss i år. Så mamma bjöd på julbord och så såg vi på tv och öppnade julklappar. Vi stannade där över natten och dagen efter åkte vi hem för att byta om, tyvärr hade vi sovit lite länge så vi som skulle komma till mormor vid ett var där vid kvart i två. Julmaten stog framdukad och sedan väntade Kalle Anka. Tyvärr han vi inte se hela Kalle eftersom Tomten kom förr tidigt. (Min morbror skulle åka tidigare för att fira jul hemma hos sig med sin svärmor) Då blev det julklappsöppning och vid sextiden var vi i Grästorp hos stefans moster. När vi kom fram dit var det julklappsöppning av våra klappar till dem; sedan var det daxt att kolla på årets sista snutt på julkalendern. Den var inte så särskillt bra... Sedan var det ännu mera mat och massor av fika i flera omgångar fram itlls att barnen gick och lade sig och vi vuxna spelade ett paket-spel. Stefan hade siktat in sig på våra klappar men vi fick ingen av dem. Haha stefan fick en sån där med flera spröt som man masserar huvudet med. Och han gillar inte ens sånna. Men då fick jag den ;) Jag fick en ljuslyckta. Sedan vid 23 åkte vi hem och nanade.
På juldagen var det fullt upp, klockan två åkte vi till stefans farmor och åt ÄNNU mera mat! Jag tror de tog fram mat en fem sex gånger... Fy fan va mat! och där inne emellan hann vi öppna julklappar och Maja (stefans lillasyster) bajsade på stefan! XD
HAHA tjejen är ett och ett halvt och har haft diaré i tre dagarn stackarn men de visste ju inte vi andra. Så när stefan stog på alla fyra och pratade med Hugo på golvet så satte jag upp Maja på stefans rygg. När vi tog ner henne igen upptäckte vi att hennes blöja hade läckt och stefn hade en stor bajs-fläck på ryggen.
Vi var hemma ifrån farmor och farfar vid niotiden.
I går var vi bjudna på middag hemma hos Stefans mormor och morfar. Kalkon blev det, skitgott! och sedan när vi kom hem så kom Emma och Robban för vi skulle ha spelkväll. Stefan hbade gjort en trerätters middag till oss och de va jättegott.! Sedan drack vi lite och spelade hela kvällen!
Idag har jag inte alls vart bra... jag tror jag har åkt på magsjuka :( Jag har sprungit på dass var femte minut hela dagen och det har bara (ursäkta samtalsämnet) sprutat ur mig ifrån alla håll... Suck. Men jag tog några vit peppar-korn tidigare. De ska ju hjälpa till att binda allt i magen. Och det känns faktigt LITE bättre nu. Har försökt få i mig ett halft glas mjölk nyss, hoppas bara att det får stanna i magen. Vi har inte hämtat hem Hugo idag. Han har ju sovit hos farmor inatt och jag vill inte rikera att han får magsjuka om det är det... Vill inte se honom sjuk :( Så Stefan (som har jobbat eftermiddag idag och i förmiddags var han på siba så han har knappt vart hemma idag) ska antagligen sova hos sin mamma idag med Hugo. Så får vi hoppas att jag inte smittat någon av dom. Det hade inte vart kul alls.
Oj va de skjuter raketer här utanför! Hela himmlen är upplyst i vackra färger! Jaja nu ska jag gå å lägga mig lite igen, får ta det lugnt så jag inte får igång magen igen :( Lägger ut bilder någon annan dag på hur vi har haft det under julen :)

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

fy hoppas det inte e magsjuka =(

2008-12-27 @ 18:28:48
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0