Andra chokladbiten!

2008-12-02 @ 21:23:01<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jahaja.. då ska vi se då börjar väl saker och ting falla på plats. Vi har fortfarande inte löst det där med lägenheten för den läsningen vi hade gick i stöpet och min 'nödutgång' ville inte heller vara med. Så nu är vi tillbaka på ruta ett IGEN!
Men annars så har allt utvecklats till det bättre. Vi ska ha lite party vi mammor på lördag. Vi blir 6 mammor och ett singstar i en lägenhet i torsered =)
I natt så fick jag värsta paniken för att jag inte har några pengar så jag satt uppe till halv tre inatt och sökte jobb. Men i morse kom jag på.... jag ska fan börja sälja barnkläder. Jag ska sy barnkläder och sälja dom. Det kan väl inte vara så jobbigt. Men jag sa inte det till någon så idag på ÖF sa Jessica att hon tänkte börja sälja barnkläder, å emma höll med att hon har tänk på det med. Då berättade jag min ide och Theres sa att hon hjälpertill å syr. Hehe så vi blev ett gött gäng. Hoppas de blir något av bara ;)
På fredag ska jag och Emma till VBG å käka glassbulle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0