Dan före dan före dan... För tidigt för de.

2008-12-03 @ 23:16:26<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag har jag inte fått mycket gjort. Jag har bara vart hemma å slappat. Har inte äns lagat mat så lat har jag vart. Vi åt spagethi och köttfärssås nere hos Anna Lena idag. Annars har jag inte ätit någonting...
Men det har hänt en del idag ändå.  Vi fick i natt veta att vi får pengar till lägenheten. Allt är avklarat ska  skriva på de sista papprena i morgon. Stefan har vart å fixat kopplingen på bilen och besiktigat den, så nu kan vi sälja den =) Vi får ju inte plats med barnvagn i den vi har nu... måste ha ett större bagage! Sen har de nuvarande ägarna till vår nya lägenhet ringt och sagt att de är klara med flytten och städningen så vi ska byta pengar mot nycklar så fort vi fått våra pengar. (Vet inte hur lång tid det tar men jag hoppas vi har lägenhet innan helgen. Jag vill hellst ha den NU =)
Jag har också vart redig och sytt en dreggellapp till Hugo idag. Mörkblå. Jag tyckte att det blev inget fel på den... Stefan sa att den funkar ju i alla fall. Kul kille jag har. Så har jag vart lite sysugen så jag har sytt ihop en tröja till Hugo med. Den är i mörkblå fleece med silver detaljer ;) Den är inte riktigt klar än jag måste bl.a. ha en dragkedja.. Men när den är klar ska jag lägga ut en bild på den så får ni se. Jag blev nöjd med tanke på att jag inte har något mönster utan har bara kört på känn.
Stefan har packat här hemma idag så om jag tyckte att de va tomt innan så var det ingenting mot va de e nu. Men det känns bra å packa nu igen när man vet att snart får man faktist lägenheten =) Nu bakar Stefan bröd så jag ska väl äta en smörgås (utan smör för det är slut XD ) innan jag går å lägger mig.

Haha! Stefan var i hallonsylten å rörde å hitta ett sånt där lock till nappflaskor som man kan sätta istället för napp när man blandar ersättningen. Hehe hur fan har den kommit dit?!

Fan va jag ser fram emot på lördag. Emma sa att jag ska komma över till henne innan vi ska till Sandra så ska vi ta någon cider å göra oss i ordning. Så ska vi åka dit sen. De pratade på att ta en taxi hem på lördagen till en bra plats där alla kan gå av. Det lät ju helt ok. Annars bor jag ju helt galet ute men om vi får lägenheten innan helgen så kan jag ju gå dit. Det är ju inte så jättelångt. (Å orkar jag inte gå så ringer jagkussen å hoppas på att hon e hemma så for hon komma å hämta mig) =)
Stefan ska dra ihop grabbarna å ha pokerkväll. Har vi fått lägenheten innan så ska de vara där. Annars vette fan vart de ska vara XD Så Stefan kan ju inte komma å hämta mig men det löser sig nog!

Nä nu ska jag ta en macka å krypa till kojs :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan stumpan!

Klart du ska komma till mig innan, om du fortfarande vill dvs. =9 Vi tar en tidig cider bara haha. Och du är väl inte dum och tror att vi låter dig åka/gå ensam någonstan. Dumbom. Om inte så får ju gärna "slagga" hos oss vetttu! =) hihi. Det löser vi alltid. Ingen ska vara ensam eller gå ensam.



Kram

2008-12-03 @ 23:21:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

hahaha ja =D

Han vart lite ledsen så han ville inte alls vara med på kort, men han blev ganska söt för att vara suris =)

2008-12-04 @ 06:53:28
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0