Dan före Dan före Dan före Dopparedan =)

2008-12-21 @ 21:57:59<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nu gick det allt. Nu är det INTE långt kvar till jul. Inte alls. Men alla julklappar är klara och inslagna och ligger i sina pappåsar och de är till och med sorterat efter 'familj'. Det blev ett paket till stefans pappas familj, en påse till stefans mammas familj och två påsar till min familj. Sedan är det i och för sig ett paket som inte är riktigt klar och det är paketet till Farmor och Stig. Jag har köpt två handdukar (sånna små) och så håller jag på å brodera in deras namn på var och en. Så ska jag ge de till dom i julklapp för jag tycker de e så tråkigt att ge dem godis. Det gör jag ju varge år och farmor är ju diabetiker och Stig väger typ 140 kg fett så de behöver ju inget sånt.
Jaja nu ska jag krypa ner brevig min älskling och se på Dragonheart eller va filmen nu hette :P
Sov sött allihopa <3

Kommentarer
Postat av: pluttismamma

Japp, de är en sån som h?n har =)

Vart hittade ni den? Kan vara bra o veta om vår går sönder :P

Kram

2008-12-22 @ 09:43:54
URL: http://pluttismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0