Frisk som en Nötkärna?

2008-12-28 @ 16:57:08<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Nej, kanske inte riktigt men jag mår i alla fall bättre nu. Jag längtar så himmla mycket efter min lilla skatt så det är fan inte klokt! Stefan tror att de sover hemma hos Anna Lena idag med. Det är ju egentligen det bästa eftersom om det var magsjuka jag hade igår så smittar man ju i tre dagar efter att man har slutat spy/skita. Men ändå. Jag vill gosa med min lille prins! Fast det känns i alla fall bra att han håller sig frisk och att jag vet att han har det bra hemma hos Anna Lena med både Faster, Farmor och Pappa. Mongo är ju där me men jag tror inte han bryr sig så mycket om Hugo ;) Han är nog mest glad att han får vara hos sin favorit-Farmor =)

Idag orkade jag inte bara sitta hemma så jag tog mig ut och in i folkmassorna. Jag har hållt mig på lagom avstånd mot alla idag (förutom de där jobbiga jävlarna som ALLTID ska stå i röven på en i köerna!) och så har jag fått köpt några (o)nödvändiga grejjer idag ;) 2 Pyjamasar med spöken i svart och vitt till min lilla skatt; och Ett grått linne och en brun tunika till mamma ;) Det var ju rea idag! (Vi behöver inte nämna att de bara va min tunika som de va rea på :P ) Men jag har gått å kollat på de pyjamasarna till Hugo länge å idag kändes det bra å köpa dem. Även linnet har jag kollat mycket på å tunikan har jag sett innan med fst inte reflekterat över mer än att jag gillar den. Sist gång jag såg den så fanns det bara en kvar å i strl XS och idag såg jag att de hade fått in många fler åh va glad jag blev när strl S satt bättre än M =) Har även kollat på underkläder idag men jag tycker aldrig att det finns något snyggt, å finns det något fint så e det ju naturligtvis alldeles för litet allt ihop!

Jaja nu ska jag gå ner till tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det kan jag tänka mig, jag har ju ett tag kvar tills jag får ge Benjamin smakportioner.

Benjamin tackar :)

2008-12-28 @ 17:23:04
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag älskar verkligen den gåstolen och det blev ju ännu bättre när den blev så mycket billigare =) Hihi!



Skönt att du är på bättringsväg nu. Kan förstå att du saknar din lilla prins men snart får du krama och pussa på honom =)

2008-12-28 @ 17:46:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hoppas du blir frisk snart :)

2008-12-28 @ 18:43:56
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0