Julstök

2008-12-21 @ 01:42:12<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag hinner fan inte med särskillt mcket bloggande nu mitt i julstöket. Jag hinner dock med att läsa på era bloggar så jag vet ju va ni gör iaf :D Men ni får ha lite tålamod med att jag inte skriver så mycket på några dagar tills den värsta stressen är över :P

Idag har vi iaf vart på Siba och köpt de sista julklapparna (hoppas jag!) sedan åkte vi till Anna Lena eftersom Stefans faaster och hennes dotter kom dit idag för att ge Hugo sina julklappar (som han öppnar på juldagen) och fira Anna Lena som fyller år i morgon. Faster M bor en bit här ifrån så hon tar allt på en gång ;) Efter att kalasandet var klart så körde Stefan mig till min moster för hon hade glöggkväll idag. Där har jag, Mongo och Hugo spenderat kvällen/förnatten med en massa alcohol, glögg, mat och spel ;) Hade jätteroligt men nu är jag trött! Stefan orkade inte med en massa släktingar mer idag så han har vart på Palladium och hållt Figge sällskap.

I går köpte jag en Baby Projector till Hugo och han verkar verkligen tycka om den (Ja vi har redan gett honom den ;) ) Han ligger och pratar med allt som rör sig i taket ;) Dock verkar han inte bli så trätt av den men ändå.

Jaja nu ska jag gå å lägga mig. God natt!

Kommentarer
Postat av: pluttismamma

Är det en sån där baby projektor som jag (vi) har eller? Om de inte är de så lägg ut en bild vettja. NYFIKEN!!

2008-12-21 @ 08:58:00
URL: http://pluttismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0