Lycka

2008-12-04 @ 12:47:59<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja nu sitter jag här igen ensam hemma med Mongo och Hugo. Stefan är iväg å fixar en massa saker igen. Men denna gången har jag inte tråkigt. Eller ja... lite kanske. Men han fixar papprena till banken och det betyder att vi får pengarna IDAG! Så jag har ringt till miss I. men hon svarade inte så jag skickade ett sms att hon kan väl ringa mig när hon har tid. För hon kanske jobbarn nu. Vissa folk jobbar ju faktist. Hehe. Men jag hoppas att vi kan byta idag så kan jag börja flytta. Det vill jag. Jaja... om vi inte byter idag så gör vi ju det i morgon men jag vill NU =) Åh... nu är det min tur att julpynta i hela lägenheten. Åh åh åh.... Va jag vill dit. VÅRAN lägenhet....

(Vad som inte är lika kul just nu är att de e de där fula å tråkiga mjuka dockorna på tv å jag når inte tvdosan :( Å inte orkar jag resa på mig heller... *suck*)

Jag tog en bild på tröjan jag gjorde. Den blev inte lika bra som den såg ut i mitt huvud. De där silver-sömmarna passade inte riktigt lika bra som jag tänkte men nu orkar jag ju inte ta bort dom. Men nu vet jag ju de till nästa gång. Hade även tänkt att sy på fickor på tröjan men jag orkar inte det just nu :P Det kan jag ju göra när jag har köpt en dragkedja till tröjan med.


Min lille älskling var nog ganska trött igår. Han låg här på golvet under babygymmet men de var inget kul en längre tid. Så han blev uttråkad och jag satte honom i hoppgungan. Där hade han jätteroligt medan mamma sydde å pappa packade. Efter en stund säger stefan ' fan va tyst Hugo är...' å när jag kolla dit så sov han. HAHA Mammas lilla gris =)


Stefan tog ett jättefint kort på mongo igår. Han gick fram till Hugo som låg på golvet å det ser precis ut som att han kramar Hugo. <3



Miss I ringde precis. Hon jobbar hela resten av dagen idag så hon kan inte byta idag. =( Men vi ska möta henne i morgon förmiddag å byta då. Då måste man ju bara hålla sig till i morgon...... Hehe undra om jag klarar av det. Jag kommer hoppa omkring här som värsta duracell kaninen ;) Jaja nu ska jag till ÖF i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Va skönt att det löste sig med lägenheten! Nu är det bara vi kvar som ska flytta men det är ju en månad kvar tills det sker =D

2008-12-04 @ 17:51:11
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0