Pepparkakshuset

2008-12-15 @ 11:07:24<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Nu har jag antligen fått tillbaka min kamera så jag kan lägga ut en bild på mitt pepparkakshus.


Det var egentligen tre pepparkaksgubbar som höll varandra i händerna utanför huset... Som i låten ni vet vi komma hand i hand... Men jag glömde skjuta in stolarna till köksbordet och ett tu tre så stog de en hund på köksbordet och käkade upp två av mina gubbar å slickade bort florsockret i övre vänstra hörnet. -.- Typiskt. HAHA fan jag kunde ju inte sluita skratta när jag såg honom så de gick dåligt med skällandet.

Idag ska jag till babymassage och sedan ska vi ut till siba med emma. Vi ska kolla på julklappar. Jag har värsta problem med tradera. Jag kommer fan inte in ibland. Är de fler än jag som har de problemet? De e ju liksom lite irriterade när 'mina' aktioner är klara i morgon. Jag vill ju gärna veta hur det går..... *suck*

Vi ska se om vi kan låna Veronicas fårskinnsfäll så vi kan ta några fina kort på Hugo som vi ska ge till mamma å mormor å alla de i julklapp.. De blir nog en bra pressent ;) Få se hur korten tar sig ut bara. De kanske blir kassa vem vet.



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, nä vilket fint hus du har gjort. Du är grymt mycket bättre än mig på det! Hahaha jag hade velat se lilla Mongo käka pepparkaksgubbar =) Haha! Busvovve.



Nej jag hade inga problem med tradera. Hoppas att det löser sig nu då. Men annars så kan du ju buda via mobilen vettö om det blir problem och du inte kommer in.



Kram

2008-12-15 @ 11:15:36
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Tjusigt hus. Tycker nog nästan att du får fota din snygga dörr så man vet vilken man skall gå in genom ; )

Har inga problem med tradera...

2008-12-15 @ 11:30:16
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej. Ni har inte lust att komma på en fika på onsdag? :) Kram Sandra och Loke

2008-12-15 @ 22:23:30
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Har nog inte sett de andra, denna va den nya men de är inte riktigt min sorts film :p hehe. Ja, jag tänkte runt 3 tiden om ni kan? :) kram

2008-12-15 @ 23:42:40
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0