Sorry

2008-12-09 @ 22:59:30<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Ja jag vet... jag har vart väldigt dålig på att skriva här. Igen. :) Men jag har haft massor för mig. Vi har flyttat och allt är uppochner här hemma. Vi håller även på att tapetsera och lägga golv i vårat sovrum.  Jag orkar inte lägga upp alla bilder på hur det gick men jag lägger upp två i alla fall.

Så här såg det ut hemma när vi hade spacklat.


Så här såg det ut när älsk och hans farfar hade lagt halva golvet.
(Det är så långt vi har kommit idag)


Visst blev det allt väldigt fint. gå gärna in på Stefans blogg för att kolla på hur det gick till ;) Moi har btw valt golvet. Körsbär.

I dag har jag inte gjort så där jättemycket. Dagen började med att Stefans farfar kom hit och började tapetsera. Sedan åkte vi till Marie Alberts jag och Hugo. Det var vårat återbesök idag eftersom Hugo-ponken har hunnit bli 11 veckor. Åh vad det går fort. Allt såg bra ut hos barnmorskan och det var ju för väl. Sedan tog vi en sväng till Emma och Melvin eftersom de hade fika hos sig idag. Men vi kunde tyvärr inte stanna så länge eftersom vi var tvungna att komma hem så att stefna kunde köpa golvet å börja lägga det. När vi kom tillbaka kom Veronica och när halva golvet var laggt var det dax att gå å lägga sig.

I morgon kommer Anna Lena och hämtar mig vid tio så ska vi åka till Göksäter. Det kommer bli kul. Jag ska kolla på lite mönster till barnkläder så får vi se om jag hittar något fint. ;)

Nu ska jag sova. Got natt gottfolk !

Kommentarer
Postat av: pluttismamma

Pluggeriet går framåt :)

Trots; ögoninflammation,öroninflammation o gud vet vad.. Kämpa hårdare än hårdast! ;)



Fasiken va fint det blir, får jag flytta in? ;)

2008-12-10 @ 08:49:03
URL: http://pluttismamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va fint det blev Amelie. Nu måste ni känna er grymt nöjda? Längtar tills jag får komma och se det i verkligheten! =) Hör av dig om imorgon så jag vet. Kram

2008-12-10 @ 09:27:29
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha såg nu att du kommenterat =) Haha du missade nog ingenting =)



Ja vi blev supernöjda med jackan och termosarna. 51 kr är ju ingenting! Ooo ja va skönt det var att bli av med alla kläderna han inte kan ha. Dom tog ju bara massa plats. dom kommer fram till nästa barn igen =) Hihi

2008-12-10 @ 09:33:25
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

De märkte att han drack mkt vatten och blev smalare än va han varit.. Ja, hon ska ge han insulin engång i veckan.. Så får väl se hur de går.



Haha, jag somnade ;p va så jävla trött. Men ska fortsätta kolla på den idag :) fint de kommer bli hos er!!

2008-12-10 @ 10:10:37
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

åååh va snyggt amelie =) Gud nu blev ja riktigt avis! =) Du får bjuda hem oss sen så man får se det i verkligeheten =)

2008-12-10 @ 11:41:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Såå fint det blir Amelie. Jag är såå sugen på att köpa en egen lägenhet så kul när man renoverar åt sig själv och inte åt några hyresvärdar hehe

2008-12-10 @ 16:00:08
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0