Lyckans Ost

2008-11-30 @ 21:34:12<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jaha... Inatt har alltså Mongo haft oss för sig själv. Hugo har sovit hos farmor. Det gick bra. Han är en så snäll pojke så allt gick fint. Anna Lena var tvungen att åka iväg i morse vid 8 men min lillebror bor ju hemma hos dom så Anna Lena väckte honom så fick han passa Hugo tills han skulle iväg kl 12. Då kördes Hugo hem till mamma och pappa igen =).

Jag är faktist lyckligt lottad när det gäller Hugo. (Eller VI ska jag väl säga =) ) Han har inte kolik eller skriker särskillt mycket över huvud taget. Han har sovit någorlunda bra om nätterna under hela tiden (fast jag tyckte att det var jobbigt att han vaknade typ 3 ggr / natt i början). I går ....


HUGO SNURRADE RUNT PÅ GOLVET!!!!!! NU!


.... sov Hugo hela natten. Vi matade honom vid 22 och han somnade. Jag trodde att han som vanligt bara skulle sova i typ max en timme. Men helt otroligt nog vaknade han inte förns vid kl 9 på morgonen. Då kände jag inte för att gå upp så jag testade å bara ge  honom nappen å då somnade han om igen så fick jag väcka honom vid 10 för att vi skulle iväg. I idag berättade Anna Lena att han sovit hela natten. Han fick mat 21.30 och kl 10 ringde min bror med panik i halsen och frågade hur mycket mat han skulle ge honom. Hugo hade vaknat typ vid 9-tiden. *Lyckliga jag*

För er som undrar så är Maia en tjej som jag träffade på Familjeliv. Vi upptäckte att våra söner vad födda samma dag. Hon var också på Näl. Så vi träffades för att se lite hur våra söner har utvecklats och så... Det var lyckat. P.S Hennes son är 23 min äldre än Hugo. Snacka om jämngammla barn =)

Kommentarer
Postat av: Therese & Hampus

Jo, det är ju allt skillnad på dem. Kan fortfadande inte fatta att Hampus har varit så liten och bara legat still.

Hampus tycker att Hugo är duktig som snurrar =D Skall lära honom att krypa ; )



Ses imorgon?

Kram =)

2008-11-30 @ 21:45:23
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0