Matsugen

2008-11-19 @ 20:26:25<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Jo hela dagen har gått bra jag har endast ätit frukt och pulversoppa, men nu när stefan berättar vad han ska äta hemma hos Anna-Lena så är jag sugen som fan! Jag vill också ha bacon-broccoli-paj! Men jag ska inte ge efter. Jag fortsätter med pulver idag och ialla fall i morgon. I morgon har torsdagen kommit. Jag har bara pulver fram till i morgon middag. Men jag vet inte om jag vill fortsätta en vecka till. Jag känner att jag skulle klara av det. Men jag känner också att det är grymt jobbigt att inte få äta när stefan äter så god mat och vi har  gottismat hemma. Jag vet inte. Jag får se hur jag gör i morgon. Det känner jag väl hur jag tycker allt går då.

Nu har jag tagit det väldigt lugnt och ett varmt lugnt bubbelbad. Jag sitter ensam hemma. Stefan tog 'barna' och gick ner till Anna-Lena. Det är väldigt skönt att få några stunder bara för sig själv.

Idag har Emma och Melvin vart här; och iofs Robban en stund me när han hämtade Emma och Melvin. Jag tog med mig Hugo så gick vi upp till sylte och mötte dem så handlade vi lite blöjor och kaffe så gick vi hem till Velanda igen. Det är väldigt roligt när vi träffas. Det är som Emma skrev i son blogg för ett tag sedan. Vi har inte kännt varandra alls länge men man kan liksom prata med henne som om man har kännt varandra hela livet. Det är så avspännt. Det var jättekul att läsa att Emma också tyckte så eftersom det är precis så som jag känner med. ;)

Mongo får ett 'ryck' =)
(Kutar omkring i cirklar i hela lägenheten)







Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi går på Källstorp. Ja, tycker de också låter knep när alla andra säger tvärtemot :) Jaa, på måndag SKA jag gå på ÖF.. Om ingen blir sjuk eller så.. Ska försöka ta med mig gubben min också :) Är ju sååå kul att träffa nytt folk som ha barn i nästan samma ålder :)

2008-11-19 @ 20:44:20
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad du är snäll! Jag känner verkligen samma. Det är så skönt att bara kunna vara! =)

Ser framemot nästa gång vi får se lilla prinsen och, ja dig och Stefan =) hihi!



Kram kram

2008-11-19 @ 21:33:23
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Va du är duktig som håller på din diet, det hade jag aldrig klarat, är alldeles för godistokig o mat tokig för den delen med.. :) kram

2008-11-20 @ 10:27:05
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu har du verkligen varit jätte dålig på att uppdatera =)



Ses imorgon. KRam

2008-11-23 @ 22:00:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0