Söndag

2008-11-17 @ 01:06:48<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Söndag idag och veckan har redan tagit slut. I morgon ska jag starta en kur med cambridge. Jag vet inte hur länge jag ska köra men jag ska bara typ få bort de där extra gravidkilona. Sedan ska jag träna bort resten ;)

Idag har vart en väldigt slö dag jag har inte ens gjort mat :D Vi åt hemma hos Hugos farmor och så har vi bara slappat och packat hela dagen. Gött.

Stefan har startat en blogg idag. Hugosfarsa.blogg.se

Idag blev jag "klar" med armbandet till min granne. Jag ska bara kolla vad hon vill ha för lås så ska jag köpa ett sånt å Voila! Julklappen är klar.





Jag gjorde även klart handavtrycks-stjärnan idag. Det blev inte toppen för man ser avtrycken lite dåligt. Men jag tänkte jag skulle måla stjärnan i en annan färg så syns avtrycken bättre eftersom de fortfarande kommer vara svarta. Så här blev de i alla fall :




I morgon ska vi till BVC och det är ganska skönt. Hugo har fått konstiga 'bölder' i munnen. De är ste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0