Tisdagskväll

2008-11-18 @ 23:33:33<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Tisdagar är aldrig roliga tycker jag. Det är så långt till helgen då :) Idag har vi vart på öf allihopa. Idag var Hugo lite vaknare än vad han har varit tidigare. Det Är roligt. Idag var han vaken yunder sång och dans - cirkeln :)

Efter öf åkte alla åt var sitt håll typ. Stefan åkte till Palladium för att spela lite biljard med Figge, jag åkte till Erika för att ta en prommenad (var ute 2 timmar! hejja mig :) ) och Hugo åkte till farmor.  Nuj är man äntligen hemma och jag är ganska så trött! Man blir fan inte pigg under dieten men jag har gett mig fan på att jag i alla fall ska ta sluit på de påsarna jag har så i alla fall tills på torsdag! Sen får vi se om det är värt å fortsätta ;) Tänkte jag skulle försöka nana Hugo å gå å lägga mig.

I går på öf, Hugo stensover =)


Idag på öf var Stefan och Robban där och dansade med de små.


Hugo är vaken, han ligger bara på magen. Hampus ville fram och peta lite på'n =) Gosungar!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh. Jag borde få fingret ur å gå på ÖF nåndag jag med

2008-11-19 @ 00:49:24
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

ja självklart är det de =) Ja våran dag har vart helt ok, lite seg men det får gå :) hehe.. Hoppas ni haft det bra? kram

2008-11-19 @ 19:30:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0