Bättringsvägen

2009-04-19 @ 22:58:40<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Hugo har vart mycket bättre idag. Han har inte spytt någonting sen igår kväll men har haft diaréer hela dagen. Vi har också fått rådet av sjuksköterskan jag pratade med att fortsätta med vätskeersättningen hela dagen idag och ta det väldiggt lugnt med välling. Det har vi gjort. Vi har också försökt stoppa upp diarén eftersom killen är illröd i rumpan. Så han har fått lite blåbärssoppa av ett resept från sjuksköterskan, och med fiinrivet äpple. Det ska tydligen hjälpa sa Annica. Men... än så länge inga resultat. Får se hur det är i morgon...Men hur som hellst är han mycket piggare idag fast han är ju väldigt trött fortfarande och febern har sjunkit och ligger nu "bara" mellan 37-38 grader. Skönt att det går åt rätt håll.

I morgon är det födelsedagsfika hemma hos Marie. Men vi kommer inte. Vi vill ju absolut inte smitta ner någon av dem! Tyvärr är jag lite egoistisk när det gäller pengar så jag tar inte ledigt ifrån jobbet ändå :S :D Vi behöver de pengarna alldeles för mycket! Tänkte även att jag skulle åka förbi vattenpalatset på vägen till jobbet, det är ju trots allt inte jag som är sjuk. Och motionera lite eftersom det inte blir någonting med Emma i morgon. Men vi ser ju henne på fredag iaf när vi ska simma i sjuntorp. =)

Jag har länge tjatat om att jag vill börja följa en serie och jag tror att jag har bestämmt mig för en nu. Tyvärr så har desperate Houswifes redan gått i fem sesonger men jag håller på att kolla igenom sesong ett just nu så jag kommer ikapp :P Haha får se hur länge jag hinner innan jag tröttnar på den här hobbyn :P (Jag kollar ikapp för att jag hatar att inte veta vad som hänt tidigare...)
Nu ska jag kolla på avsnitt tre, sesong ett ; )

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt för lilla Hugo att det är på bättringsväg iaf.



Haha härligt Amelie att du tar steget och börjar kika på desterate =D. Vad tycker du om det då?

Kraaam

2009-04-20 @ 08:45:20
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad skönt att hugo mår bättre nu...kram

2009-04-20 @ 11:31:16
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0