Fredag

2009-04-03 @ 12:55:45<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Hehe idag när jag loggade in så upptäckte jag massa söta inlägg från alla mina sötnosar. Det var inte meningen att låta arg eller så jag var bara lite besviken på att de blev som de blev. Men det ÄR ju sånt som händer. Så känn er inte dumma för det. Se till att komma nästa gång bara ; )
I natt har Figge sovit här. Stefan och han har spelat Xbox hela natten och skickade in Tommy till datarummet på en madrass. Hehe sjyst.
I går var vi på babysim och Hugo blev fotograferad =) Så nästa vecka får vi med ett kort hem på lillfisen i vattnet. Så roligt. Sedan åkte vi till Anna Lena och hjälpte till med ett rum. Eller ja... Anna Lena bjöd på en jättegod frukost och sen hjälpte Stefan till medan jag och Hugo tog fem minuter på lilla visaren i Theres säng ; ) Skönt.
Sen kom mormor och hämtade två lådor med saker som hon ska ta till loppis. Så blev jag av med LITE skit ifrån källaren iaf.
Marita ringde och sa att hon hade kommit hem ifrån lekparken så jag stack över med fyra burkar mat till Lilla Nova. Hugo vägrar äta tonfisk så då kan jag ju lika gärna ge bort den till någon som uppskattar maten istället. Therese var där med sin son med och vi hade en sån trevlig pratstund att klockan 6 kom jag på att jag måste springa! Jag hade ju tvättstuga mellan 4 och 8! Hehe. Shit. Men jag hade inte så mycket tvätt så vi hann med allt.

Konstigt nog har jag inte kännt något behov av att ta några kort de senaste dagarna! Det är därför som jag inte lägger ut massa kort på bdb =) Så att ni vet. Det är inte för att jag inte vill dela med mig, utan för att jag inget har att dela med mig. :P

Idag ska vi antagligen åka hem till Figge om Stefan får sin vilja igenom, det är Figge som är lite emot. Han vill spela Halo medan Stefan vill spela Sof. Jag vill spela Maplestory men de får jag fan inte ändå :P Stgefan vägrar låta mig installera de på sin dator för han tror att de e de som krachar den. Jaja nu ska jag gå å ta på mig ; )
Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Hej!

Ja, det var himla trevligt. Får bli fika så fort Nova slutar snora.. =) (Vill inte att hon ska smitta lillkillen ju..)



Vi har inte hunnit smaka på maten idag, för jag *smartskalle* ställde ju in en burk i kylen, å glömde ta ut den sen för att tinas tills idag. Så den var fryst. Å Nova var vrååålhungrig förut. Så vi hann inte. Men troligtvis hinner den väl tina tills imorrn.. Haha.. Jag återkommer så fort hon smakat. =) Jag lovar.



Nu ska vi börja städa lite i köket. Det är på tiden.. Haha.. Hoppas ni har en bra dag!



Kram!

2009-04-03 @ 14:18:37
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0