Långfredag

2009-04-10 @ 21:30:26<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag åkte vi som bestämmt till mormor i vargön och åt påskmiddag. Det va massa mumsigt. Hemmagjorda köttbullar, skinka å massa sill. Men jag glömde naturligtvis kameran så de blev inga kort på påskgubbarna. Men men det får va då. Inget att göra åt nu. På hemvägen stannade vi på överby och köpte ett par skor till mig =) Jag blev så inspirerad av vårkänslorna Emma utstrålade igår och var tvungen att köpa ett par vårskor jag med. =)

Inspired by Emma.

Idag sydde jag även klart Hugos tjockiströja. Jag blev nöjd med den fast dragkedjan var lite krånglig å sätta fast så de blev ett så därnt jobb. Men annars är jag nöjd. Vad tror ni? Någon som vill köpa en träningsdress jag sytt? ; )





Just nu är Stefan på Maxi han var sugen på att äta ägg till frukost imgn eftersom det ändå är påsk. Så han skulle köpa ägg. Så skulle han också se om han hittade vad det nu var han var så sugen på. Han klätrade på väggarna hemma å tjatade om att han ville ha något men inte viste vad. Jaja nu är det slut på det iaf. När han kommer hem ska vi antagligen mysa ner oss och se på the Passion of the Christ. Jag har hört massa åsikter om den och alla är olika och jag har velat se den ett tag... Så nu har jag lånat den av Niclas. Nä nu har jag förbannat ont i ryggen så jag ska lägga mig ner lite.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fina skor =D Nu kommer även du vara sommrig =D.



Och oj vilket bra jobb du gjort med dressen, duktiga du! =D

ha en riktigt god/glad påsk

Kraam

2009-04-11 @ 12:58:31
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0