Sjukling!

2009-04-18 @ 13:51:41<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Älsklingen är sjuk! Lille Hugo har antagligen fått magsjuka :( Han får inte behålla någonting. Vaknade i morse vid tre-tiden av att Hugo spydde. Eftersom det var Stefans natt så väckte jag honom och sa att han fick gå upp och ta Hugo sen somnade jag om. Stefan upptäckte att hela Hugos säng var ner spydd så han flyttade över lillen till våran säng. Vaknade en tre-fyra gånger efter det av att Hugo spydde. Till sist fanns det ingenting att spy upp längre så ut kom bara gul galla. :( Stackars. Jag kutade iväg till affären kl 9 och köpte blåbärspuré. När jag kom hem hade Stefan försökt få i Hugo lite välling men det kom upp lika fort igen så det blev in i duchen med honom och få bort allt spy. Blåbärspurén var jobbigare att få upp för den fastnar i näsan på vägen ut så Hugo inte får någon luft :S Snacka om att jag fick panik då! Nä så då kutade jag iväg till affären igen och köpte babysaft så han får i sig LITE vätska iaf. Det har gått bra hittils. Har även köpt vätskeersättning som vi ger honom. Men han får bara typ en tesked då och en tesked då... Nu spydde bebisen galla igen innan han somnade för andra gången denna förmiddag. Jag känner mig så hjälplös och elak när jag bara låter den elaka sjukan plåga min ängel. Men det är ju inte mycket mer jag kan göra. Vi försökte att ge honom lite flytande alvedon tidigare men det kom ju upp det med så Stefan har vart och köpt suppar, så han har lite smärtstillande i kroppen iaf som kanske tar hand om febern han har :( Men det är väl bara att vänta och se och hoppas på att allt blir bra igen snart...

Kommentarer
Postat av: Linda



Nej, stackars lilla Hugo. Hoppas han blir frisk snart.

Men sån skit går väl över efter 24 timmar ? Får hoppas det !





Jo det har blivit lite bättre med ryggen, mest ont när jag vaknar =(

2009-04-18 @ 14:22:02
URL: http://darkdesign.blogg.se/
Postat av: Emilia

stackars lill hugo.. Kan tro att det gör ont att se sitt allt må så dåligt.. Och som dagt man känner ju sig så hjälplös.. Dom kan ju inte heller säga vart dom har ont eller hur dom har ont.. tänker på er... Hoppas att allt blir bätte snart.. Kramar från oss

2009-04-18 @ 14:33:45
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: carina

Hej har Hugo nån diarre? Annars kan det vara öroninflammation , halsfluss eller urinvägsinflammation det kan man också spy av.Har han feber? Hoppas att att han blir bra snart. Lycka till

2009-04-18 @ 14:55:34
Postat av: Sandra

uscha då! hoppas han blir frisk snart! :)

2009-04-18 @ 15:31:13
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie

usch stackars lilla hugo =( magsjuka är ju så himla jobbigt.. krama om!!

2009-04-18 @ 15:58:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars lilla kille. Krama honom lite extra från oss

2009-04-19 @ 10:14:22
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0