Hoppsan

2009-08-09 @ 15:07:14<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3

Det där med sms-blogga var nog ingenting för min mobil ^^ Förlåt, haha jag klickade på sänd en gång och så kom det ju tydligen upp 14 likadana inlägg i bloggen. Aj då.
igårkväll tyckte jag mig må lite bättre så jag åkte på grillfest hos svärmor. (det jag har ätr inget som smittar sa doktorn) Jag grillade en helt okryddad liten köttbit och så åt jag lite couscous-sallad till det . Smasken! Det brummade lite i magen men allt gick fint. WTF tänkte jag! Det var så jävla gott att jag slog till med lite melon och kall potatissallad också! Men aj aj aj. Det resluterade i att jag än en gång fick sitta på toa i stort sett hela kvällen. Jahaja... nu har jag äntligen blitt lugn igen så får vi se om jag är bra eller lika illa imgn...


BTW Hugo har börjat klappa händerna =) Så söt verkligen! när vi sjunger klappa händerna när du är riktigt glad så klappar han, och när han har gjort något bra eller när folk högljutt berömmer någon i närheten. <3 <3

Han är också riktigt duktig på att gå och bara hålla i en hand nu! Fast han gärna vill hålla i den andra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0