Siba

2009-08-27 @ 22:03:53<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
Igår orkade jag verkligen inte blogga! Det var fullt upp hela dagen verkligen! Först skulle jag jobba mellan 8 och 11 och sedan var det hem och städa upp det sista och göra tårta. Sedan skulle jag ju ha mig själv iordning tills gästerna skulle komma. Jag hade mitt kalas igår nämligen. Kl 6 hade jag sagt till folk. Klockan 4 ringer mamma och ursäktar att hom kommer några minuter för sent. Jaha tänkte jag det är ganska vanligt men jag reflekterade senare över att hon ringde två timmar i förväg... Jag stog mitt i tårtbaket. Då knackar mormor på dörren och ursäktar att hon kommer lite tidigt men hon var på Siba och orkade inte åka hem den lilla stunden innan hon skulle hit. Ok tänkte jag då slipper jag ha Hugo i byxorna =)
Halv fem klampar min lillebror in och undrar vart alla är? 4 hade mamma sagt till honom så han tänkte komma lite  senare när alla kommit in och allt. Hmpf.... Då skickade vi sms till mamma att kalaset var kl 6. Men hon var ändå här 20 i 5. WTF! Jag hade ju inte ens hoppat in i duschen när ALLA utom farmor och mats var här!
Jaja det blev en lyckad dag i alla fall. Jag fick av de på mammas sida en cyckel och en barnstol till den. Utav farmor fick jag pengar och av Mats fick jag ett underbart halsband som Theres (hans fru) gjort själv. Och hon har stansat in Hugo i det. <3 <3
Efter kalaset var det bums i säng för mig och Hugos del.

Jag sov som en stock hela natten. Stefan hade till och med tänt i sängkammaren eftersom han letade rätt på alla delar till min cyckel som han byggde ihop mitt i natten. Jag bara sov.

Idag har vi vart och handlat och efter det så åkte jag och Veronica ut och kollade i affärer. Vi var först på Åhléns och köpte en plastmugg till Hugo. Sedan åkte vi ut till Siba och köpte honom en cyckelhjälm, en termos till hans varmvatten (en som är mycket snyggare och behändigare än den stora saken han har nu) och naturligtvis var jag ju tvungen att springa in på H&M och köpa honom två presenter :P
Nu ikväll så har Stefan cyklat med Hugo och Mongo till Velanda och sagt hej till Anna Lena. Hugo tyckte varken att det var roligt eller tråkigt verkade det som för han bara satt där och på hemvägen somnade han. Nu ligger han i sin säng och sover. Det ska jag med göra. =) God natt!


Cycklen jag fick <3



Jag


Det jättefina halsbandet jag fick igår


Tårtan jag bakade


Hugo och Jag


Hugo och Jag


Älsklingen har lagt till med en ny min.
Snygg va ?! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh förlåt älsklings Amelie! GRattis i efterskott!! Åh jag som verkligen tänkte på det men skulle skicka "lite senare"!! Åhhhhhhhh hoppas du fick en toppen dag iaf! Och nu har vi båda nya cyklar och vet du vad det innebär?? Jo att vi ska ut och cykla! =) Och vilken fin tårta och jätte snygg min Hugosen har fått till det =)

Puss pusss

2009-08-27 @ 22:56:54
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, vilken min Hugo hade. Emran kommer från Nossebro eller Grästorp tror jag?

2009-08-28 @ 10:01:13
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Angelica

vilket fint halsband, vet du om hon säljer sådana..? mvh angelica

2009-08-28 @ 11:36:10
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej vännen. va underbart att du fick ett bra kalas, och vilka fina presenter!! jag hade tänkt skicka dina linnen så dom kom fram i måndags, men ja lyckas aldrig tajma postens öppetider, dom stänger redan vid sex =( o borås 4 .. men ja ska försöka övertala richard o fixa de :) Puss

2009-08-28 @ 17:53:07
Postat av: Angelica

okej, men ungefär ett sådant som du fått, eller vad gör hon för olika och prisklass?

2009-08-29 @ 11:39:29
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0