Sorry

2009-08-08 @ 17:45:52<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Hej allesammans och förlåt för min inaktivitet. Men jag har blivit ganska sjuk... Jag var hos läkaren idag eftersom jag inte har ätit någonting sen i mån, plus att jag måste springa på toa var 10e min. Jobbigt! Tydligen har jag råkat få i mig en dålig kyckling-bakterie. (jag åt kyckling i sön...) men är jag inte bättre på måndag så ska jag gå till vc så ska jag få antibiotika eller något. Haha jag får väl försöka se det positiva i det, min magsäck kommer ju att vara mycket mindre när det här är över så man kan ju hoppas på lite viktnedgång ;) hoppas allt är bra med er andra! Jag orkar inte ta mig ut till datorn typ så jag har inte läst vad ni har för er :( just nu så bloggar jag från mobilen. Ha det underbart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0