Teething

2009-08-17 @ 19:12:21<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu är det dax för tredje tanden att göra sig märkt. Jag vet inte riktigt om det är helt dax för tanden att komma ut, men det har den gjort ändå. Alltså, i fredags så trillade Hugo olyckligt och slog i munnen i våran säng. Varpå tandköttet i överkäken sprack. Tidigare har jag sett att det vart svullet i framtänderna och antagit att det snart vart dax. Och ja, tanden låg ganska nära öppningen för nu har tandköttet liksom läkt runt tanden. Den fick lite hjälp att brista igenom helt enkelt =)

Idag har Hugo vart riktigt gnällig och kliat sig i munnen en hel del. Så han fick en morot ^^ Det tycker han om. Han har krypit runt och sugit på moroten och vart jätteglad tills man måste skölja av den för att det var täckt av Mongo-hår.

    

I fredags så pratade jag med Stefan om Hugos kläder. Han sa att han inte brydde sig om vad jag köpte till Hugo, men han litade inte på mitt omdömme. Sedan klagar han ju en hel del på vad jag faktist kommer hem med. Så jag sa till Stefan att han får börja visa att han bryr sig lite han också. Köp ett par strumpor till Hugo när det börjar tryta eller köp en tröja för att han vill att Hugo ska ha den.
I lördags medan jag sov så hade Stefan åkt ut till Siba och köpt en helt ny outfit till Hugo ^^ Haha. Det tråkiga är ju att det bara händer efter att vi haft en diskution om det, men ändå. Detta kom han hem med:

     

Så söta <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Typiskt karlar. Det kommer antagligen inte hända igen förns nästa diskussion. Men de va jätte fina kläder ju :)

2009-08-17 @ 20:49:49
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: det blir en stjärna med leopardmönster. Eftersom jag är så djurintresserad och är utbildad till djurparksskötare :)

2009-08-17 @ 21:27:12
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0