Torp

2009-08-20 @ 22:44:06<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag åkt till torp med min älskade kusin Veronica. Jag skulle lämna in vagnen som gått sönder i handtaget. Vi fick en ny vagn för brio tyckte att det var för omständigt att laga det. Sedan var målet en skjorta som inte finns här i thn fast jag sett i ua. Den ska Hugo ha på sin födelsedag så den köpte jag. =)



Skulle egentligen köpa en mössa jag sett här i thn men den var slut i ua så nu måste jag ju åka till siba snart och köpa mössan där innan den tar slut. Jättesöt var den! =)

Vi gick in på panduro och hittade jättefina bokstäver som jag ska köpa när lönen inkommer. Jag ska måla dem blå och turcosa så ska jag sätta upp ett jättefint (förhoppningsvis i alla fall haha) 'HUGO' på Hugos dörr. =)
Och på tal om Hugos rum så hade jag ju tänkt att göra om där inne och tapetan kostade 400:- för en vägg (fondvägg i fototapet) och mattan (en gigantisk bilmatta) kostade 1300:- Sedan ska vi ju ha färg till de övriga väggarna.... Det drar på här... :P Vi får s när detta händer :)

Var inne på coop i ua och hittade ne perfekt tvål till Stefan nu när hans skum banan-tvål är slut...

en tvål med...


mintchoklad-doft. HAHA!

Så hittade jag en väldigt bra grejj inne på kappahl som jag faktist tycker att alla mammor bör ha i sin plånbok... ett sånt där "köp 5 tröjor och få den 6:e gratis". Jättebra ju! inte för att jag handlar jätteofta på kappahl själv, men det fanns inget datum på den så jag antar att det inte finns något sista datum. Jag tog två stycken så att man hinner med innan de tar slut ^^ Så här ser kortet ut:



Hugo var så söt igår. Han rev ut allt ur sin låda och så satte han sig i den. ^^ Sedan kröp han till badrummet och satte sig och bläddrade lite i tidningarna där. :P Älskade barn!

     

Han tog även sina första steg igår. =) Idag kan han gå typ fem sex steg. Om han tar det lugnt. =)


(Han har lärt sig att han kan stå nu... men han tycker inte att det är så roligt :P )


Busfrö

Jag skämms änna lite! Jag måste verkligen träffa er snart tjejer! Och speciellt Sandra och Loke! Lokes present står här på bänken och bara väntar på att öppnas. Hugo har hjälpt Loke lite på traven. Haha.




Kommentarer
Postat av: Marie

Men vi ses väl på söndag?

2009-08-21 @ 08:18:16
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0