Vårdcentralen

2009-08-10 @ 17:38:19<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag har verit en väldigt tråkig dag. Jag gick upp vid halv nio och gjorde ett prov, gjorde oss i ordning och var vid vc vid 9. vid kvart i 12 (!!) blev vi insläppta hos min läkare. Då var Hugo någodt irriterad eftersom jag naturligtvis glömt nappen hemma... men jag och läkaren pratade lite hit och dit om olika symptom och han klämde mig på magen (vilket Hugo reagerade starkt på; det fick han inte!). Sedan blev jag skickad till labb där jag fick med mig ännu ett prov hem som jag ska göra imgn och så tog de sänkan på mig. 
När jag kom he mvar jag helt slut. Jag lyckades faktist få i mig två korvar med bröd! Lyckat. (Men de har kommit ut igen...) Sedan somnade Hugo och jag slocknade som ett ljus brevid honom i soffan. Nu är klockan halv 6 - hela dagen har passerat och jag har precis gått upp typ. Ska ringa till mamma och ta en promenad ( vet inte om det räknas som promenad det lilla jag går med honom haha)

Det känns ju som om jag är på bättringsvägen idag. Men läkaren sa att det kunde hålla i sig ett tag till, men inom en vecka skulle det säkert vara borta i alla fall.
Hur som hellst så känns det som om jag bara är så trött och orkeslös för att jag inte äter något. Jag ska försöka äta lite mer så jag får lite krafter tillbaka så jag blir frisk snart. Det  är bra så svårt med ett ständigt illamående och en helt obefintlig matlust. Det enda jag konstigt nog är sugen på - är sushi. Vilket läkarna sagt till mig att jag inte får äta innan min mage är bra igen. Naturligtvis.

Nej nog tjatat om min mage ^^ Ska försöka komma ut med Mongo nu. Ciiao

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen. Ska försöka ha en "mammafika" men blir nog efter jag kommit hem från Danmark :) Hinner nog inte annars.

2009-08-10 @ 18:25:26
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: myrins ~

aw, vilken söt header :)



kram ♥

http://myrins.blogg.se

2009-08-11 @ 17:19:23
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Sarah

Stackars...

Krya på dig. <3

2009-08-13 @ 23:02:16
URL: http://nindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0