VBG

2009-08-26 @ 07:34:06<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Igår jobbade jag en sväng mellan 7 och 11. Det gick ganska bra faktist. Jag var lite trött men annars ingett liksom. Efter det åkte jag till VBG och träffade Christian. Det var länge sen. Vi räknade ut att det var ca 5 år sedan vi sågs sist. Tyvärr. Det är en underbar människa! anw vi satt och drack dricka nere vid kanalen och bara tjötade en massa. Det är ju mycket att ta igen efter så lång tid. Fast han hade inte gjort så mycket ^^ Nej allt är sig ganska likt i VBG.

När jag satt och väntade på Christian så träffade jag Kissen! Det var fan inte igår det heller! Vi bestämmde att vi får dra med fru hem till mig och ha tacokväll någon dag. Och när Kissen har flyttat; ska vi ha det hemma hos henne ^^ (Vi har redan vart hos Erika)

Efter fikat så var det tillbaka till jobbet. 15-20. DET var segt! Jag ville verkligen inte men det fick ju gå. Träffade en annan tjomme som tydligen blivit kontaktperson till en på mitt boende. Nicke. Vi träffades några gånger förr. Han är liksom kompis med mina kompisar Denise och Robban.

Men men väl hemma fick jag ställa mig och baka grunden i tårtan så att den inte är så torr idag när kalaset håller till.
Men nu ska jag åka och jobba. VILL INTE! Vill sova! Men jag jobbar ju bara till 11 så det får väl gå...


Fina, men ganska tråkigt VBG ;)


Christian

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej

Och välkommen till min nya blogg.

Kläder,skor,smycken.. och mycket annat kommer säljas för mycket bra och billigt pris.

så ta en titt in på bloggen...

du kommer inte bli besviken!



http://emmamarijana.blogg.se



Ha en bra dag!//E

2009-08-26 @ 19:51:25
URL: http://emmamarijana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0