A perfect man

2009-12-16 @ 23:04:05<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det var ganskasvårt att skriva ett inlägg i pauserna för pauserna på trean var väldigt korta så här dax. Haha. Men men. Nu är filmen slut och jag ska alldeles strax hoppa i säng. Jag sa bara uppdatera lite här och sedan låte Mongo kissa. =)

Tack alla söta för kommentarerna om magen. Haha. Det är verkligen snällt. Synd bara att den inte är lika fin längre, men what the fuck! Jag har haft det finaste som går här på jorden i min mage, klart att jag kan ta att den är full med bristningar. De är ju gett mig det vackraste jag har!

Vi klädde granen häromdagen. Hugo är helt galen i kulorna. =) Jag testade även att kamma håret bakåt på lilla beben efter badet, jag vet inte om det var en jättehit men. Han är finare som han brukar tror jag ;)




Man ser inte så bra på den här bilden... Men ser ni vad han anstränger sig? Han riktigt drog ihop ansiktet i en arg min så säger han "jajja!" och tittar på en kula. <3







Stefan satte upp en ljusslinga med änglar i Hugos säng. Det var en hit. Hugo älskar dem! =)


Visst blev det mysigt!



Idag fick Hugo en jättestor klapp i kalendern! Det var en pulka i den och det var ju ganska passande. Idag var vi ute och åkte pula några gånger. Hugo tyckte att det var skitkul men jag hade inte med mig kameran så jag har inga kort på det. :P





Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint ni hade gjort med hans säng :D

Det måste vara roligt för honom att kolla på :)



Sv: Det var jätte hemskt! :/ Får lära mig vagnen mer innan jag gör såna saker igen! Vilket jag ändå inte kommer att göra.

Okej :) Jag är 19 år.

Haha vad roligt :D Hoppas det blir ett syskon snart då :D Vi vill ha ett syskon till David år 2011 :) Hoppas det blir så! :D

Jag ska läsa upp mina betyg på komvux. Han bara läsa 1 år på gymnasiet :P

Ha en bra dag! Kramar

2009-12-17 @ 11:24:21
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0