Det är vitt ute! =)

2009-12-02 @ 11:49:32<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag vet att det inte är någon snö, men det funkar för mig ^^ Haha. Jag är inte så kräsen och idag är alla taken vita häromkring. Träden är härligt frostbitna och gräset knastrar mjukt under fötterna. Det är -4 grader ute och jag hoppas det håller i sig. Igår var det minusgrader hela dagen, eller ja, mitt på dagen var det bara -0.8 men ändå. På morgonen igår var det bara -2 så det blir nog kallare idag. Då hopas vi bara på lite snö.

Igår var inte Hugo ute på dagis. Det har börjat en ny flicka på hans dagis som hade inskolning igår. Då fick Hugo och Teim vara inne och leka med henne eftersom de tre är lika gamla. De andra barnen är ju ett år äldre och två av dem byter avdelning nu i årsskiftet. Det ska bli roligt när det kommer in lite fler jämngamla barn tycker jag. =)

Fy vad det är mycket att göra under december månad! Och självklart får jag jobba en massa med. Det är ju skönt, pengarna växer ju inte på träd så jag behöver ju verkligen jobba, men det hade vart skönt om jag var lite ledig också. Haha. Men nej då. Jag ska jobba resten av veckan förutom på söndag då vi ska på 18 årskalas och sedan är det glöggkväll här hemma med underbara grannar. Nästa vecka är det väl tänkt att vi ska åka och hälsa på Stefans pappa. Jag har en visning i karlsborg och det hade ju passat bra. Men jag vet inte om Stefan har fått tummen ut och ringt Kjelle och frågat än ^^ förutom det har jag ytterligare en visning i uddevalla och ett julbord nästa vecka. Mumsigt!

Nej nu måste jag äta lite innan jag ska iväg till jobbet. Hoppas på snö allihopa! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag får nog göra det :) Va de du föresten som skickade de söta kedjesmset här om dagen? jag har bytt mobil och har inte kvar alla nummer=)

2009-12-03 @ 19:10:11
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0