Fullt upp

2009-12-12 @ 12:55:49<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Här hemma är det lika fullt upp som jag trodde det skulle vara. I torsdags (dagen jag trodde skulle vara mest stressig) visade sig att vara ganska lugn. 

Stefan hade möte med en kille ifrån ett företag som hette Lilleskog och har blivit lovad praktikplats där. Den här killen ska prata med han som har hand om Stefans jobbpraktik och denne ska ringa Stefan i veckan och berätta när han ska börja. Det tycker jag är himla kul! Praktiken ledde nästan helt säkert till fortsatt tjänst och om Stefan får jobb där se så ska han prata med killarna om han kan fortsätta lärlingstiden. (Det känns som om jag har skrivit det här förr...)

Fredagen som jag trodde skulle bli lugnare av de två var helt fullspäckad! Vi packade och åkte hem ganska tidigt ifrån Hjo för att vi skulle hinna med allt. Väl hemma så kom Stefan på att vi måste tvätta bilen. Efter mycket övertalning ställde jag mig (Högst motvilligt!!) och väntade i över en timma på att han skulle tvätta bilen! Vi hämtade Hugo och åkte hem för att piffa till oss lite inför julbordet. Men en halvtimma innan julbordet började var Stefan tvungen att leka chaufför och åka till grästorp och hämta hans moster och palle. Sen hämta sin morfar som i all hast kom på att han ville nog med trots allt. Gah! Haha. MEn allt blev bra och vi åt jättegott och hade väldigt roligt!

Idag var det tidigt upp igen. Delad tur. Tråkigt! Men man får ta det liksom. Nu har jag rast och är hemma med Hugoälsklingen som snarkar så gott i sängen eftersom Stefan är och hjälper sin farfar att flytta ett badkar. vid tre börjar jag igen men det är skönt äöndå att jag bara går till 8 idag. Jag känner att jag inte hade orkat en tur till halv tio. Jag är helt slut. Imgn ska jag vila! Gud va skönt att få hinna pusta ut mellan varven.

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William]

Ja, jag sökte o kom in på alla kurser.

Ska läsa Psykologi A, Vård o Omsorg, Etik o livsfrågor och medicinsk Grundkurs. Får se hur det ska gå =P

2009-12-12 @ 13:16:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack! :D

Hehe okej :) Då får jag gå in på msn vid 9 ikväll :D Hoppas du är inne då. Vad jobbar du med? :) Kramar

2009-12-12 @ 15:29:54
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Hoppas jag med att du gör :) Då kan man ju sporra varandra o plugga ihop =)

2009-12-12 @ 23:32:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack! :D

Jaha! Trivs du där? :)

hehe det gör inget :D Om dagarna gör jag faktiskt inte så mycket. Träffar andra mammor ibland eller så är jag med familjen :) Vad brukade du göra när du var mammaledig? :D Kram

2009-12-13 @ 14:40:16
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0