Glass

2009-12-13 @ 19:51:57<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag var gött sugen på att göra glass idag så Stefan kilade iväg och köpte ingredienserna jag behövde. Men när jag läste i instruktionerna till glassmaskinen så skulle ju det aset stå i frysen minst 8 timmar innan användning. Hur kul var det då?! Haha. Men men. Imgn blir det hemmagjord glass. Till mellanmål? =) Hasselnöt och honung blir det antagligen. Och/eller choklad. =) Mohaha! ^^

Stefan har bara klagat på mig hela dagen idag. Jag sa ju igår att jag inte ville göra någonting idag. Bara vara hemma. Idag har jag visserligen inte gått utanför dörren i större bemärkning än att rasta Mongo men jag har sprungit runt och städat hela dagen. Stefan tycker inte att det är så man bara är hemma. Haha. Men nu ser det på ett ca ut som det gjorde innan jag började. Hugo har härjat järnet idag! Enda skillnaden är väl att jag har tvättat och hängt upp alla handdukar som låg slängda i badrummet och ställt upp skorna (igen!) på sin plats på¨skostället istället för att låta dem ligga slängda över hela hallgolvet. 

Jag har också uppdaterat min Ullaredslista idag :D Weei! Det var faktiskt en hel del saker som jag kunde ta bort från den som jag har fixat på annat håll innan. Så det blir lite billigare i alla fall. Det är alltid någonting. Nä, nu ska jag nog sätta mig och fixa lite på min farmors julklapp. Hon ska få en virkad skål som jag stelnat i sockerlag. Men det var ett helvete å virka skiten :P Haha! Den var tvungen att bli mycket större än jag tänkt mig. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0