Hembakta kolbitar

2009-12-17 @ 12:53:22<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag skulle jag ju ha ett mykidooparty eller va fan man ska kalla det. Haha jag hade bjudit hem en hel del folk på fika och så tänkte jag ha kläderna uppe så de som ville fick beställa och e som inte brydde sig behöver inte stå och lyssna på när jag tjötar :P Men i alla fall så han i stort sett alla ringt och sagt att de inte kan för att de har blivit sjuka. Fy va tråkigt det är i dessa tider! Alltid är det någon som är sjuk. Det som jag tyckte var mest tråkigt måste jag ju säga var att min morbrors fru skulle komma men hon har fått feber. Det betyder att jag inte får peta på den lilla bebisen idag. Som jag ställt in mig på. Haha. Hon är så liten! Hon föddes ju för bara några veckor sedan. <3 Längtar! Haha men det dröjer ju ett tag till innan vi får en liten så jag får nöja mig med andras så länge ;)

I alla fall så slog jag till med stort och bakade bullar. Tre plåtar blev det. Den första plåten glömde jag pensla med ägg så de blev lite hårda på ytan men efter lite vattenpensling så blev de helt ok. Utan pärlsocker dock. Men men. Andra plåten blev jättebra. Men naturligtvis så glömde jag tredje plåten i ugnen så de blev bara helt svarta. Haha. Hoppsan. En plåt blev ju bra i alla fall ^^

Nej nu ska jag gå och fortsätta plocka upp lite här hemma. Det kommer ju i alla fall två personer. Marita, man kan alltid räkna med underbaraste grannen! <3 och en tjej från dagis. Haha. Jag har träffat en ny kompis :D  Hoppas ni andra lyckas bättre med vad ni tagit er till under dagen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag bor i borås :) Vart bor du? :D

Okej :D Så känner jag med! Måste vänta tills min pojkvän har fast jobb innan. Han jobbar nu men har inte fast jobb. Vi ska inte skaffa innan han får det :D

Jag läste naturvetenskap först men hoppade av första året. Ingenting för mig! Började sedan på florist men blev gravid under första året.

Sen när andra började så var jag fortfarande gravid men fick svår foglossning så jag blev sjukskriven. Nu vill jag inte läsa till florist längre :P Var inget för mig heller! Vill jobba med barn istället :) Så jag läser upp mina betyg på komvux :D hehe

Kram

2009-12-17 @ 14:18:10
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0