Julbestyr

2009-12-01 @ 09:53:53<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Oj oj, tiden bara rusar fram! Jag har inte hunnit med allt som skulle vara klart idag ju. Jag ska sätta fast en ögla på julstrumpan, som jag sydde ihop igår! =) Och hänga upp den på väggen med ett paket i. Jag ska också slå in lite julklappar som vi köpt och Anna Lena ska lämna Hugos klapp-kalender som hon har kämpat med och broderat. Idag ska Hugo få öppna ett litet paket, och också få en liten chokladbit ;) Det tycker han nog om :P Vem gör inte det liksom ^^ 

Det har också blitt ändringar ang vart vi ska vara på julafton. Kanske bra ändringar, kanske inte. Eftersom ingenting är bestämt .. fortfarande. Men nu ser det ut som att vi ska vara hemma hos Stefans mamma i alla fall som det var bestämt innan. Och att vi ska fira med Stefans pappas sida på juldagen eller annandagen. Och då ska vi vara här hemma. Jo men visst, det kommer inte vara så jättemycket på julbordet då, men vi kommer inte vara så många så det behövs ju inga mängder av allt :P Jag tror att det blir bra ändå. Får se om det blir så här eller om det ändras igen. Och vi har fortfarande inte enats (jag och min mamma) om en dag så vi ska fira jul med min släkt. Men det löser sig. Hoppas jag :P

Vad jag HAR gjort är i alla fall att jag har köpt julkort nu. Vad skönt. Då saknas bara julfrimärken. Gah! Alltid någonting! HAha.

Nej nu ska jag städa lite här hemma medans älsklingen är på dagis å baby sover ;) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0