Lördagsmiddag

2009-12-20 @ 06:03:10<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Svärmor var ju som bekant här igår, med Kajsa och Theres. Det blev inget lisseberg igår. Antagligen åker de idag istället för Dennis var lite ledsen över att han inte fick åka med. Jag kan ju inte följa med idag eftersom jag jobbar till 4 men jag blir inte så ledsen. Det är ju bara svinkallt att gå omkring där! Haha.

Hur som hellst så hade vi jättemysigt, åt fondue och potatisgratäng. Efteråt blev det apelsin och pepparkaks cheesecake. Det var gott. Fast vi gjorde en miss med cheesecaken, vi glömde ta upp den ur vattenbadet när den var klar så vattnet hade sipprat in så botten var lite sponge-ig. Men det var bara lägst ut i kanten så det gick alla tiders att äta i alla fall Jag kom i säng vid 11 igår och är nöjd med det. Men katten vet när Stefan kröp isäng för alla var fortfarande här och kollade på film när jag gick och la mig. Va osocial jag är! Haha men jag skulle ju upp tidigt idag så då kan jag inte sitta uppe halva nätterna och glo på film. ;)

Fy fan jag känner verkligen inte för att jobba idag! Men vad har jag för val? Vi måste ju få in pengar. Så nu ska jag gå ut i iskalla natten och åka till jobbet. Tjing.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :D Jag tyckte att den blev sådär :P

Vi kan inte lägga paketen under granen :/ David skulle bara börja öppna dom ifall jag gjorde det :P Gör inte Hugo så?

Jaha :D Skönt att du är ledig på julafton iallafall :D Men jobbigt att behöva jobba så mycket under julen! Eller vad tycker du? :)

Kram

2009-12-21 @ 11:08:53
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0