Stjärngosse

2009-12-09 @ 22:45:56<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Igår var vi på julspel hela kvällen. Det var Stefans kusin Dennis som var med. Vi åkte dit i tron om att det skulle bli lussefirande men när vi kom dit så berättade Annica att det var julspel. Och det är väl inte fy skam det heller. Dennis var värd. Han var så fin så!


Dennis

Så lite gos med kusinbarnet ;)





Hugoälskling var snygg som alltid!

Idag fick Hugo stå modell med sina lussekläder som han ska ha på sig imgn! =) Jag måste ju säga att han hatade det! Haha det var inge roligt att ha på sig stjärngossestruten! Men jag fick några kort i alla fall och de bästa åkte upp i headern så nu är den klar. Vad tycker ni? =)





Det var roligare utan struten!

Idag har vi även hängt upp Hugos paketkalender. Men jag vet inte om det var så där jättebra förn nu är han vansinnig för att han inte får öppna alla paket. Men förhoppningsvis så vänjer han sig. Det fattas fortfarande fem paket som vi inte haft får att köpa, men det kommer :P Plus att paket 24 inte kan hända där så det står på hyllan. 



Bebisen och jag lekte en massa idag och han är ju verkligen så söt som alltid! Att man kan älska någon så det är helt sjukt! Att bli mamma är verkligen det bästa som finns! Lyckan är obeskrivlig! Hugo gör mig verkligen lycklig!




Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

naaw så söt din header är nu! :D

Jo men så är det, Alicia är en riktig liten klätterapa så henne måste man hålla kolla på hela tiden. Ja men visst! Man vill ju alltid ha sitt barn nära <3

2009-12-10 @ 08:55:43
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

Jag tycker jätte mycket om dig också gumman! Det finns allt för få vänner man kan lita på känns det som. <3

2009-12-10 @ 09:23:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William]

verkligen! Känns som alla ens sk "vänner" vänt ryggen till en nu, eller så duger man helt enkelt inte längre. :/ Jag vet inte..



Ja ses måste vi göra snart =) Absolut!

2009-12-10 @ 09:53:26
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: marita

Sötaste stjärngossen!!:D



Ja, vaddådå? Klart jag skriver tydligt, så att alla ska förstå..;) Jag tycker att "tangenterna" är dom som sitter på pianot.. å "tangentbordsknapparna" är knapparna på tangentbordet.. (Övertydlig, jag veet..) För det är ju faktiskt knappar.. å inte tangenter i samma mening som pianotangenterna.. ;P



Så fin bloggen blivit!! (alla tummar upp) Synd att den förstörs lite av bilderna på tjockisen som spelar spel med Stefan.. :P Inga direkt smickrande bilder hörrödu papparazzi..!! Haha, men jag överlever.. :P



Sitter en våning över er nu, å väntar på att få cykla till dagis igen.. Parasiterar lite internet av mammsen.. ;) Å ska passa på att spela lite ps3 nu.. Haha..



Ha det så bra! KRAAAM!

2009-12-10 @ 10:02:31
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh så söt han är den lilla stjärngossen =)

Hur har ni det annars? Ja det var inte igår om man säger så =) Det är verkligen fullt upp hela tiden och den tiden man inte har något inplanerat vill man bara ta det lite lugnt. =) Men det blir nog bättre i januari när all julstress m.m är över =)

Kram på dig

2009-12-10 @ 12:40:07
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack söt. Hur mår du? Förlåt att jag är så dålig på att höra av mig. /Love

2009-12-10 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0