Stressigt till tusen!

2009-12-21 @ 21:44:56<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nu är det verkligen stressigt. och om jag inte bloggar så mycket under storhelgen så är det för jag har helt enkelt inte tid! Jag jobbar och står i samtidigt som man försöker planera alla jular med alla så att det passar allihopa. Utöver det har man ju allt annat som måste göras. Det är fan inte lätt alltså! 

I år ska vi fira julafton hos Anna Lena med Stefans mammas sida, juldagen ska Stefan fira jul med sin moster (jag jobbar), annandagen är vi här med Stefans pappas sida. Phu.. Redan här lär jag vara slut. Men sen ska vi fira med min familj den 28. Vi ska fira med min kusin någon dag mellan jul och nyår, vi har inte bestämt när än. och vi har inte heller bestämt när vi ska till min farmor. Men det blir någon gång där med :P Ja... och sedan jobbar jag väldigt mycket över jul med! Gah! Haha ;)

Fy fan va trött jag blir på det här med Saab. Nu kanske de inte ska lägga ner i alla fall. Jag blir så trött att jag inte orkar bry mig. Nu har det gått upp och ner jättelänge och i fredags fick vi ju ett slutgiltigt besked, men nu är det inte slutgiltigt länge. GM har fått ett nytt bud från Spyker som hade en tidsgräns till 23 idag. Men nu har de tagit bort tidsgränsen pga att de har fått en reaktion hos GM. Nu vet vi inte alls hur lång tid detta kommer ta ju.

Nej nu ska jag sova, imgn blir det städa och jobba ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0