Gaphalsen

2009-02-02 @ 00:26:37<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nu har tjejerna gått hem. Fika blev det och alla var glada; förutom Hugo. Han skrek! Vi satt och disskuterade om han kan havarit förstoppad. Jag har ingen aning. Jag vet inte ens om han bajsat idag eller inte för han har ju knappt vart hemma. Men vi kom fram till att päron är lösande. Så när alla hade gått så rev jag päron till Hugo. Jag tänkte att jag river hela så får vi se hur mycket han äter, en lite snutt på ett päron e ju ändå inget å spara. Men dra på trissor. Lillkillen käka upp hela päronet! Och efter det fick han fyea-fem skedar paradisdessert. DÅ sa Hugo ifrån att nu e de nog, nu vill jag inte ha mer. Detta gör han genom att spotta ut allt han får in i munnen =) MEN va han åt mycket min lille kille. Så får vi se om de blir bättre i magen. Vill ju inte att han ska ha så ont (? Vet ju inte ens om de e de han har. Svårt...)
Nä nu tänkte jag sätta mig å kolla klart på X-men III XD Jag lånade den av min moster i typ tisdags, och jag har nu sett typ halva filmen. Haha ingen lugn å ro denna veckan. Och sedan så ska jag med Anna Lena och Theres å se påBenjamin Buttons otroliga liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0