Hugos Album

2009-02-08 @ 12:59:38<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Än så länge har jag inte hunnit göra så många sidor, men tre har jag hunnit pilla till iaf. Nu syns ju inte allt så bra så är ni mera nyfikna så får ni väl säga till så får ni se dem live ;) Hehe men här är lite plock iaf. =)


Detta är förstasidan i albumet. Den är inte riktigt klar än. Jag funderar på om jag ska skriva Hugo någonstans me men har inte bestämmt mig. Så ska jag få in 231208 någonstans me, för de va då kortet togs =)


Jag kan tänka mig att de fleste ser och vet va denna sidan handlar om. =) Det är ju ultraljudet så klart. Tyvärr hade jag fel lim när jag limmade fast plastpappret å sidan blev bubblig. Men så får de va. Hoppas ni ser va de står ; )


Denna sidan är ju inte heller så svår å förstå :D Hehe det är ju hur jag var när jag va gravid. Det står typ hur länge jag jobbade, hur jag mådde, om jag var sugen på något osv.  Och så naturligtvis kort på maggen =)

Kommentarer
Postat av: emilia

Vilket fint album du håller på med till hugo.. jätte fint =)

2009-02-09 @ 11:53:34
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0