Måndagstrött

2009-02-02 @ 19:13:44<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Fan va jag är trött idag! usch! Jag kunde verkligen inte sova igår. Stefan och Mongo skulle sova hos Figge. Å jag HATAR å sova själv! Så vid 2 gick jag å la mig. Vid 5 ringde telefonen och de va Stefan. Figge hade snarkat så högt att Stefan inte kunde sova :D Så han kom hem igen men när jag hämtade Hugo hade jag fått med mig Stefans hemnycklar så han kom inte in =) Så halv 6 typ somnade jag igen å Hugo vaknade vid 9.... Så vid halv 10 gick jag upp.  Då hittade jag en jätteglad liten fis helt på sniskan i sängen :D



Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag har diskat typ halva disken =) Med fick inte plats å torka på diskbänken. HAHA. Så jag tar resten imgn när detta har torkat. Å jag har gjort en hel del morotspuré som jag har frysit in. Så nu blir de morot i typ fem dagar eller nått :D Haha. Men morötterna höll på å bli dåliga så jag var tvungen å frysa in de :D

Jaja nu ska jag käka. Ha de gött allesammans.

Avslutar med en bild på mammas kille; som har en högljudd dissution med högtalaren. Hehe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0