Spelnatt =)

2009-01-24 @ 14:05:23<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
I natt har v i sovit hos Figge hela familjen. Stefan och Figge har spelat Xbox och jag har nördat mig vid daorn. HAHA. Jag vet att de kanske upplevs som mobbat av en del, men jag älskar det. =) Mongo har lekt med Agneta och Hugo har jollrat och tittat och lekt. Det har vart jöttekul men det är tur att man inte gör detta allt för ofta. Vi gick ju inte och la oss i tid inatt precis :D Men som tur är vaknade inte Hugo förns vid halv elva idag och skrek efter mat. Så vi fick ju sova i några timmar i alla fall.

Nu har jag sett på Wall-E. Den var helt ok. Den va bra, men ingen film som jag måste ha i min samling. Det räcker med å se den nerladdad ; ) Figge ladda ner den till mig i går för Stefan sa att jag ville se den. Sötnosar. Det hade ju inte jag en tanke på att figge kunde ladda ner den åt mig =)

Det är helt sjukt va fort tiden går! Om en vecka är det den sista. Helt sjukt! Då är dt dop och... Tjenare att vi har råd med det egentligen... MEN man får lev JÄVLIGT fattigt nästa månad för Hugo ska ju ha ett dop. Och han ska ju inte vänta tills han blir stor, man ska ha det NU. =) Egentligen ville jag ha de när älsklingen va 3 månader men de va ju så mycket med julafton å sånt så vi bestämde att vi väntar tills i slutet av Januari istället.

I förrgår va vi på BCV. Hjärtat mitt har blivit så stor! 64 cm lång och 6305g. Det är en stor skillnad på hans 49 cm och 3095g.  =) Det går så fort! Man hänger ju knappt med. Och vad som är ännu sjukare är ju att ddt snart är dax att börja planera för nästa barn om vi ska hålla oss till planerna. HAHA. Men vi väntar allt ett tag till. Riktigt än är det ju inte dax!!

Nä nu måste jag gå för Figges mamma ska få gäster över på middag idag s vi ska dra oss så de hinner få allt klart tills dess. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0