23 Juli - Hugo 10 mån

2009-07-23 @ 19:10:55<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu är det bara två månader kvar tills min lilla älskling blir ett helt år. Det känns konstigt.
Idag har vi övat att stå. Eller ja, övat och övat... Han kan stå, men varje gång han märker att han gör det så sätter han sig ner. Nej, han trillar inte, han sätter sig ner.
Idag tog jag på Hugo en tröja som han ärvt av en arbetskompis/god vän till familjen. Det är strl 68 på den och han har inte hunnit använda den än. Premiären alltså. Vet ni vad. =) Den var för liten så jag måste lägga undan den. Haha. Duktigt. Det är inte många kläder man får lägga undan när man precis tagit fram dem. Men men. Jag får väl vara glad över att min lilla prins växer så det knakar.

Anne och Richard kom hit igår vid 1. Roligt roligt. Vi grillade kött och sen gick vi ut till pråmen. Vi "spelade" musikquiz och drack lite. Det var jätteroligt! Henke var med också och alla vad glada. Vi åkte hem vid elva och när vi kom hem så la vi Hugo å sen var det dax för en omgång lika par leka bäst. Hehe vi slog dem med ett poäng! Ett! Haha vi har vart tillsammans i 4 år, och de har vart tillsammans i ett. Men men sånt är väl livet.

Nu ska jag gå å mysa med mina älsklingar. <3

Kommentarer
Postat av: Marie - Mamma till William

Grattis Hugo på 10 mån dagen =)

Nu måste vi verkligen ses snart, va ju såååå längsen! Saknar dig! Puss!

2009-07-24 @ 08:29:25
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

höörruu, ett? vi har faktiskt varit tillsammans i två :) Och tillomed mer än två ..

2009-07-24 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0