Arbetsdag - igen

2009-07-24 @ 18:13:19<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag måste ju börja med att rätta till ett litet fel i mitt förra inlägg. Anne och Richard har vart tillsammans i lite mer än två år. =) Sorry Nanne. <3

Idag har vi haft en väldigt lugn dag. Förutom att jag, i mina tröttaste ögonblick, var tvungen att gå upp och plocka ihop tvätten och gå ner till tvättstugan. MEN väl där upptäckte jag att det var fredag idag, men jag har ju bokat på lördag. Var helt säker på att det var lördag idag... Men men då var det bara att kånka upp tvätten igen.

Idag ska jag jobba igen. Efter mina två ledia nätter. Det är konsigt men arbetsnätterna går segt som satan, medan de lediga nätterna går asfort. Kan ju ha någonting att göra med att jag är ledig ungiefär hälften så många nätter som jag jobbar. Men men det behöver vi ju inte säga högt :P
Snart är det mitten på Agusti. Det betyder att jag går tillbaka till mitt vanliga jobb och det känns skönt! Natt är inget  för mig. Dagarna blir helt fucked up!

Måste träffa er tjejer snart! Jag saknar er som fan! Fika någon dag? puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha :)

Ja jag har ingen aning om va jag ska köpa till William , inte en susning.. Mer än att jag vill till Ullared för o köpa den där Bobbycaren =) Men annars vette tusan vad jag ska hitta på..



Ingen aning om vad det ska bli till Loke heller, men det löser sig nog =) HIhihi

2009-07-24 @ 21:08:03
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0