*ASG*

2009-07-09 @ 17:28:46<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
HAHAHA!!! Sår en så jävla skön bild på en blogg när jag strosade runt.

Här hittar ni det.

Speciellt Anne borde kolla på detta för det är med henne jag har haft som mest roligast. Det är en tatuering som jag mycket väl kan tänka mig att göra >.< Det tråkigaste är ju bara att allt hamnar på samma fot och det kommer inte se bra ut. Både elefanten, mitt namn och denna på samma fot. Ingen bra idee. Men ändå. *Kär*

(Ni som kanske inte vet det så har jag två tår som är halvägs ihopväxta... Det syns inte så mycket och det stör mig inte det minsta. Men i alla fall. Detta hade vart coolt ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det var troligtvis feberkramp han hade. Läskigt och han skakade som ett asplöv.

2009-07-09 @ 20:47:03
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: anne

HAHAHAHAHHAHAHA fyfan va grymt!! att du ska ha de!! ska tipsa pia med, tilde har oxå en sån tå! hahaha

2009-07-14 @ 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0