Grattis Loke!

2009-07-30 @ 02:55:30<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Egentligen var det ju i går han fyllde år, men för mig är det fortfarande onsdag ^^

Grattis killen på 1årsdagen! Vi får leka massor på ditt kalas! <3 <3

Idag har jag vart på ikea med Emma. Vi köpte två lakarn och ett bäddset. Det blev jättebra!
Föresten glömde jag säga igår att jag köpte en tvättkorg med spindlemannen till Hugo och en sån där hängande korg torn till toaletten. Det blev super! *love*

Nu har jag hittat minneskortet... nu ska jag bara ta kort på grejjerna med ;) Men ha lite tålamod med mig. <3<3

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hehe... så bra att det blev bra med spindelmannen...

Vi måste träffas snart igen. Det var riktigt trevligt...

2009-07-30 @ 10:18:37
URL: http://gustafsson-ingrid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0