Hur långt är ett snöre?

2009-07-20 @ 08:15:38<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Tog en sväng förbi pappa på vägen hem ifrån jobbet. Det såg ut som fan där. Alla blommorna var döda och jullycktan satt fortfarande framme! Det är knasigt hur lite man är där. Farmor åker dit regelbundet (Eller ja, säger hon iaf fast det ser alltid ut som skit där) och fixar lite. Men det räcker inte. Så jag rensade stenen fårn lite fågelskit och vattnade lite. Jag har tänkt att jag ska plantera lite blommor där nästa vecka, när jag får lönen. Jag har inte bestämmt mig för vad jag ska sätta än, men det blir två rosenbuskar i alla fall. Så funderar jag på antingen lavendel eller murgröna, kanske någon kantblomma. Jag försöker satsa på i alla fall tre återkommande blommor som jag sätter längst bak så kan man variera de mindre där fram. Men men. Nu ska jag krypa ner i sängen. =)

Glömde lägga in igår att min älskling fyllde 22.
Grattis älskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0