I väntans tider

2009-07-16 @ 23:01:06<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja... nej jag har ingen aning om vad jag väntar på riktigt... Att Stefan ska komma hem antar jag. Jag är lite hungrig men jag kan ju inte få för mig att äta själv ^^ Det är ju inge kul så jag väntar nog på de. Sedan ska jag bums i säng.

I mprgon ska jag ställa klockan å å upp mellan 8 och 8.30. Det måste göras så ska jag väcka Hugo. Om han inte vaknat innan. Nu har han vart så röd i ögena i typ fem dagar så nu måste jag kolla upp vad det är om han fortfarande är röd imgn. Det var lite bättre i morses, det var därför jag inte ringde då, men så blev de sämre nu på eftermiddagen. Hoppas jag får en tid imgn nu då för annars så går vi väl in på öppen mottagning. Borde väl kunna gå dit med de små med? Men telefontiden är ju till kvart i nio och mott är ju öppen mellan 9 och 10. Det gäller fan att vakna i tid om man är sjuk!

På tal om det, det var en torsdag som jag hade så ont i halsen. Men jag trodde att det skulle gå över tills dagen efter. Men det gjorde inte det. När jag ringde till vårdcentralen var klockan typ 12 eller något, så berättade jag att jag var typ 90% säker på att det var halsfluss för det har jag haft massa gånger så jag vet hur det känns. Vet ni va jag fick till svar? Vi har inte tid med dig idag, du får återkomma på måndag mellan 9 och 10. WTF?! Då fick jag gå där en hel helg utan att typ kunna svälja ens. Det är fördjälvligt! Men det är väl så svenska sjukvården fungerar. Men hur lätt hade det inte vart att bara skriva ut ett recept på pencilin å så vart det klart. Det var längesen nu men det stör mig fortfarande.

Nej nu är det sluttjatat. Nu kom Stefan hem så ska vi äta något. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0