Måndag morgon

2009-07-06 @ 13:27:41<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jahaja vad händer idag då tro.... Jag funderar på om jag ska ta mig en sväng till min farmor när Hugo vaknar. Men jag är inte helt säker. Det beror på när Stefan kommer hem och så. Han är iväg och jobbar just nu och har vart det sen klockan var 7. Tycker han borde komma hem snart för jag håller på att dö av uttråkning.
När jag tänkte äta frukort tidigare så upptäckte jag att vi fan inte hade något bröd. Skit också! För inte fan orkar jag ställa mig och göra typ gröt eller något. Nej jag drog ut en påse gräddkolor ur skafferit och möla i mig. Så nu sitter jag här och mår lite illa; dels p.g.a att jag inte kan äta godis så här tidigt och dels för att jag ju försöker gå ner i vikt och då är ju gräddkolefrukosten ingen höjdare.
Men Erika och jag ska gå ut på en promenad när hon slutar idag vid 5. Ska bli mys. Jag behöver att bli lite uppmuntrad idag känner jag. Tror att det är lingonveckan som är på G för jag börjar typ lipa för allt och jag är allmänt depp just nu. Det går lite upp och ner då.. Strax innan.
Lipa, gapa, skratta, svära, snyfta, mysa, hicka, grymta.
Thats the life of the period. Get used to it.
Men jag vill inte.
Hur som hellst. Igår var jag och Hugo hemma hos Anna Lena och Theres och åt lite tårta eftersom jag inte orkade komma efter ullared. Det var mums. Theres mormor och morfar kom med och theres fick en jättefin damsugare. =) (Av oss fick hon i lördags ett rött dubbel-våffeljärn. som matchar förra årets röda blender =) )
Nej nu ska jag sätta mig och se på tv och pyssla med Sandra och Johannes bröllopspresent så att den blir klar någon gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0