NanaTajm? Näh...

2009-07-06 @ 21:47:25<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag orkar inte gå å lägga mig fast jag borde. Men jag ska kolla på sesongspremiären av Dexter med Stefan tänkte jag. Och fortsätta på gåvan till sandra och johannes.Den tar så lång tid! Hehe men det är värt det för resultatet blir bra och det vet jag. Men men.. Jobbigt när man inte kan avslöja vad det är ^^ Men då blire ju inget kul.
Stefan håller på å lagar mat. Lasagne med kycklig. Det blir nog jättegott.
Idag var vi hemma hos min farmor och jag tog några kort men jag orkar inte gå å hämta kameran >.< får se om jag lägger upp kort senare annars blir det imgn. =) Nu ska jag sätta mig i soffan och päza lite =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag är jätte nyfiken :D

2009-07-07 @ 08:03:59
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Johanna

Redan gjort ;)

2009-07-07 @ 13:25:43
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0