Need braiiiins...

2009-07-18 @ 08:56:30<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nu har jag vart vaken i 24h. Kul. Eller nej, jag har vart vaken i 25h. Men inte fan får man gå å lägga sig ändå. Nej... Stefan var så smart igår att han beslutade sig för att dricka en hel del. Så han kan inte köra idag. Roligt. Not. Det betyder ju att jag måste stanna uppe för att köra honom till uddevalla, vänta på att han ska bli klar och sedan åka hem. Då ska jag sova <3 Problemet är att arbetsintervjun börjar kl 10 och vi vet inte hur lång tid den tar eftersom det är först en gemensam på en halvtimma och sedan en individuell. När jag hade en sån här intervju blev jag naturligtvis inkallad näst sist och fick sitta och vänta i tre timmar. Så min intervju tog ca 4h. Hoppas för bövelen att inte Stefans tar lika lång tid! Då dör jag!
Nej så nu är jag lite seg i kolan. Jag bara längtar tills jag kommer hem och får krypa ner i sängen. Ska ju  jobba inatt med så jag kan ju inte hålla på så här hela dagen. Nej nu ska jag äta lite frukost och borsta tänderna innan vi ska åka. ^^
Hoppas ni alla får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0