Övertrötta unge!

2009-07-08 @ 19:49:12<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jobbigt som fan men nu är de ju ingen ide att lägga honom liksom. Eller ja, han vill inte sova och då får han vara uppe eftersom han ska lägga sig om en timme typ så det känns lite onödigt att bråak med honom nu. Ska snart packa ihop alla grejjer och dra oss bort till bilen med. Ska jobba inatt och Stefan och pojkarna ska sova hemma hos Figge. Gör inte mig det minsta för då kan jag ju sova ut riktigt imgn också. För imgn ska jag till Siba och Träffa Maia och Levi =) Longe time no seen.

Idag har vi vart hemma hos svärmor och kalasat igen. Idag var det Theres och Stefans pappa och halvsyster som kom och firade. Maja. Sötnosen! <3
Idag har jag även vart en sväng till vargön redan och fått deligation på klysma. Kan ju vara bra och ha. Hon la även till lite annat smått och gott som hon (redan??!) tyckte att jag borde klara av så som suppar, mixturer, salvor och v.b. medeciner. (Jag har redan haft deligation på dessa fast i thn...)

Så, vad gjorde jag igår nu då? Jo jag satt lite vid datorn och drog över golvena. Sedan fick jag för mig att jag skulle ut och jogga i ösregnet. *Dumma mig* Men sagt och gjort jag tog Mongo och vi gick ut till elljusspåret. Jag tror fan att jag joggade en tredjedel minst av spåret iaf! Fast inte i följd. På mitten va jag så trött att jag bara ville lägga mig ner. Var tvungen å käka några blåbär för att få tillbaka orken att vilja springa vidare. Men men. Jag var nyttig! Jag var ute och sprang. Sedan glodde jag på tv och grejjade med presenten till på lördag.

Har btw ochså lånat bästa klänningen av Theres. Tusen tack! <3

Nu ska jag åka och jobba. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0