Telefonen är pajj

2009-07-17 @ 18:02:33<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Varför måste allt krångla? För någon dag sedan så började min telefon att skojja sig. Jag fick ingen kontakt med nätet så jag unde inte ringa någonstans - och kunde inte heller bli nådd. Men så efter en dag så funkade den galant igen. Inga problem så jag tänkte att det kanske bara var lite strul just då. Men nu har den lagt av helt. Eller ja, telefonen fungerar men jag kan liksom inte göra något för jag har ingen täckning alls. Attans. Så vill ni mig någonting så är det bäst att skriva det någonstans på internet =) Så ni vet det. Jag tänkte jag avaktar tills imgn annars så ringer jag till tre och ber om en ny. =) Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Va trökigt att telefonen krånglar åt dig.



Sv:Jo,min pojkvän är inte lika morgonpigg heller....haha=) Alltid varit pigg på morgonen...vaknar och blir klarvaken direkt,totalt omöjligt att somna om....brukar ligga kvar i sängen en stund ändå,ta datorn och kika runt på lite bloggar eller nåt...=)Ibland är det faktiskt jobbigt att inte kunna sova på morgonen.

2009-07-17 @ 22:58:15
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0