Ullaredsresan avklarad

2009-07-04 @ 22:44:46<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Då så då har vi vart på Ullared igen då. Eller i heter det väl. =) Jag brännde hela kassan - 2000kr - men det gör inte så mycket. Jag fick massa fina saker. Lite kläder till mig, några bodies till Hugo, pressenter till de som fyller snarast och lite annat smått och gott till oss här hemma. Tyvärr hittade jag bara en BH. *Suck* Jag hade hoppats på fler.
I går var jag och shoppade på överby med Stefan. Eller ja, jag provade kläder och Stefan shoppade. Det som trillade ner i våra påsar då var två par shorts och två linnen till mig =) *Nöjd* Så nu har jag lite sommarkläder i alla fall och slipper gå runt i långa mjukisbyxor och två tröjor. ;) Men en annan sak jag gjorde i går var att gå till triumph och prova ut -på riktigt med experthjälp- vilken BH-storlek jag har. Vet ni vad de kom fram till?! 75F WTF!! Hur många snygga BH kommer jag hitta i den storleken tror ni? Inte en enda gissar jag på. Jahaja men det är väl bara att gilla läget. (Hoppas ingen tog illa upp eller något för att ja la ut vilken strl jag har här... men jag skriver ju till de jag känner =P )
I morgon händer det ingenting typ. Och skönt är det! Bara ta det lite lugnt!
Funderar på att lägga mig i ett varmt bad... men man vill ju inte störa grannarna. Fast iofs låter det som hela huset är utanför och skriker på gården så jag får se hur hag gör. Jag ska i alla fall ta mig lite kvällsmat nu. =) Tjing!

Kommentarer
Postat av: nalle333

Din "stackare" ;)

Innan "Pluttis" kom till världen hade jag exakt samma storlek! Nu har de jävlarna krympt o jag känner mig som en planka. "DD" (eller liten E) är storleken nu :S fniss



"Oss plankor emellan, vem fan har hyvlat dig?"



kram

2009-07-06 @ 07:11:01
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Johanna

Okejj, visst! :)

2009-07-06 @ 13:23:45
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0